Na de implementatie of oplevering van onze applicatie is het logisch dat er pas na enkele maanden écht vragen en behoeftes ontstaan. Daarom bieden we een gerichte ondersteuning aan: een check-in drie maanden na oplevering. Deze ondersteuning is bedoeld om kennis te verdiepen, vragen te beantwoorden en het gebruik van de applicatie écht te laten aansluiten op de praktijk.
Voor wie is deze ondersteuning?
Deze consultancy is geschikt voor:
- Controllers
- Functioneel beheerders
- Key users
Heb je ervaring met het pakket, maar wil je verdieping of begeleiding bij specifieke onderdelen? Dan is dit het juiste moment om die ondersteuning in te zetten.
Wat levert het op?
Na deze sessies kun je rekenen op:
- Meer vertrouwen in het gebruik van de applicatie
- Een begrotingsproces dat beter aansluit op de inrichting
- Verdieping in kennis van rapportages, prognoses en herverdelingen
- Betere interne kennisdeling
- Een positievere gebruikerservaring én meer draagvlak voor het P&C-proces
Hoe werkt het?
We starten met een Q&A-sessie om de behoefte te verkennen en in te schatten hoeveel tijd nodig is. Zo weet jij waar je aan toe bent, en kunnen wij de sessie goed voorbereiden.
Voorbeelden van mogelijke onderwerpen:
- Hoe sluit de applicatie optimaal aan op de P&C-cyclus?
- Werken met flexibele rapportages
- Prognoses: bijstellen en ‘in control’ blijven
- Verantwoording en herverdelingen
- Herhaling of verdieping van onderwerpen uit eerdere functioneel beheerders-training
- Andere vragen die naar voren komen in de intake
Planning (voorbeeld)
Week | Activiteit | Tijd |
---|---|---|
Week 1 | Sessie 1 | 1× 60 min. of 2× 30 min. |
Week 2 | Sessie 2 | 1× 60 min. of 2× 30 min. |
Week 3 | Sessie 3 | 1× 60 min. of 2× 30 min. |
Week 4 | Sessie 4 | 1× 60 min. of 2× 30 min. |
Je kunt kiezen voor een traject van 4, 8, 12 of 16 uur, verspreid over meerdere weken. De planning is flexibel en stemmen we af op jouw beschikbaarheid.
Wanneer en hoe aanmelden?
Wil je meer weten of vrijblijvend een offerte ontvangen? Neem gerust contact met ons op via de helpdesk 088-9900822 of via mail helpdesk.edu@anago.io.
Na aanmelding nemen we contact met je op.