Waarom bieden wij extra ondersteuning aan?
Onze extra ondersteuning helpt jou om het meeste uit onze applicatie te halen. We begrijpen dat het inrichten en gebruiken van een P&C-applicatie niet altijd vanzelf gaat. Daarom staan onze consultants klaar om je te ondersteunen bij verschillende onderdelen van je werkproces. Of je nu aan het begin van een begrotingsronde staat, je inrichting wilt optimaliseren of snel antwoord zoekt op specifieke vragen – we helpen je graag op weg.
Deze ondersteuninng is bedoeld om jou tijd te besparen, processen te verbeteren en je organisatie beter te ondersteunen bij planning en control. Samen zorgen we ervoor dat je applicatie optimaal aansluit bij jullie werkwijze en doelen.
Wij bieden ondersteuning op verschillende momenten en manieren. Hieronder zie je de onderdelen waar je gebruik van kunt maken:
- Start begrotingsronde – Hulp bij de opstart van je begrotingsronde. Klik hier voor meer informatie
- Vragenuurtje begrotingsronde – Een laagdrempelig moment om snel antwoord te krijgen op jouw vragen. Klik hier voor meer informatie.
- Quickscan – We vergelijken je P&C-cyclus met de inrichting van je applicatie en geven gericht advies. Klik hier voor meer informatie.
- Inrichting Anago – Ondersteuning bij het optimaal inrichten van je applicatie voor jouw processen. Klik hier voor meer informatie.
- Check-in Anago – Verdieping in kennis en procesinzicht bij de afronding van je traject. Klik hier voor meer informatie.
Wil je meer weten over één van deze onderdelen? Klik dan door naar de specifieke pagina’s voor meer informatie.
Wil je meer weten of vrijblijvend een offerte ontvangen? Neem gerust contact met ons op via de helpdesk 088-9900822 of via mail helpdesk.edu@anago.io.