Wat gebeurt er met jouw wens op het moment dat deze binnen komt bij onze helpdesk? Jouw wens doorloopt de volgende fases/stappen:
$stappen$
- Jouw wens komt binnen, wij vragen allereerst om een prioriteit op een schaal van 1 t/m 10 aan te geven voor jouw wens. Hiermee kunnen wij inschatten hoe belangrijk deze wens voor jou en jouw bestuur is.
- Vervolgens wordt binnen Anago intern de prioriteit afgestemd. Hierbij kijken we naar alle wensen van al onze klanten. We wegen hierbij af hoe dringend de wens is, hoeveel besturen een zelfde/dergelijke wens hebben ingeschoten, in hoeverre jouw wens ook relevant is voor onze andere besturen en hoe relatief eenvoudig de case op te pakken is.
- Uitgaande van de prioriteiten van alle wensen wordt in samenspraak met de afdeling Applicatieontwikkeling de wens gepland voor een release (update). De planning van de wensen in een release staat twee à drie maanden voor de datum van de update grotendeels vast (uiterlijk ten tijde van de update daarvoor). De planning van de mei-release staat bijvoorbeeld eind februari/begin maart vast. Hierdoor, en doordat we natuurlijk van al onze besturen veel wensen ontvangen, is het niet altijd mogelijk om jouw wens op korte termijn op te leveren.
- Als jouw wens mee komt in een update, dan wordt je altijd op de hoogte gesteld op het moment dat de update is doorgevoerd. Vanaf dat moment is jouw wens opgeleverd/de nieuwe functionaliteit beschikbaar.
$/stappen$
Benieuwd naar wat er het komende jaar op onze ontwikkelkalender staat? Klik dan hier.