Wanneer je een vraag, een bevinding of een wens hebt, dan kun je deze indienen bij de Anago Education helpdesk.
$/note$
Via de knop indienen
Wanneer je bent ingelogd in de Anago omgeving dan wordt in de rechterbovenhoek een knop getoond met 'Indienden van vragen of bevindingen'.
Wanneer je op deze knop drukt wordt een speciaal formulier getoond waarin al een aantal gegevens vooraf zijn ingevuld zoals je gebruikersnaam, de naam van de omgeving, datum en eventueel de naam van het scherm.
Je kunt de rest van de gegevens invullen, bestanden of schermafdrukken bijvoegen. Druk op de knop 'Verzenden' om het verzoek in te dienen.
$note$
Na het indienen van de vraag of bevinding krijg je een bevestigingsmail. In deze mail zit een link om de vraag te bekijken in het helpcentrum. Kijk hier voor meer informatie over het beheren van vragen en bevindingen in het helpcentrum.
$/note$
Niet via e-mail
Wij willen je vragen om alleen de knop Indienen van vragen of bevindingen te gebruiken en niet via helpdesk.edu@anago.io een vraag in te dienen.