Wanneer je een vraag of bevinding hebt, dan kunt je contact opnemen met de Cogix helpdesk. Dit kan op verschillende manieren.
Via e-mail
Je dient een vraag of bevinding door een e-mail te sturen aan het volgende e-mailadres:
Let op dat je minimaal de volgende gegevens in de mail vermeldt:
- je gebruikersnaam
- de naam van de Cogixomgeving
- Datum/tijdstip van de eventuele bevinding
- Naam van het scherm waarover de vraag of bevinding gaat
- Omschrijving van de vraag of bevinding
- Eventuele schermafdrukken of bestanden zodat wij de vraag of bevinding beter kunnen begrijpen.
$note$
Na het indienen van de vraag of bevinding krijg je een bevestigingsmail. In deze mail zit een link om de vraag te bekijken in het helpcentrum. Kijk hier voor meer informatie over het beheren van vragen en bevindingen in het helpcentrum.
$/note$
Via de knop indienen
Wanneer je bent ingelogd in de Cogixomgeving dan wordt in de rechterbovenhoek een groen knop getoond met 'Indienden van vragen of bevindingen'.
Wanneer je op deze knop drukt wordt een speciaal formulier getoond waarin al een aantal gegevens vooraf is ingevuld zoals je gebruikersnaam, de naam van de omgeving, datum en eventueel de naam van het scherm.
Je kunt de rest van de gegevens invullen, bestanden of schermafdrukken bijvoegen. Druk op de knop 'Verzenden' om het verzoek in te dienen.
$note$
Na het indienen van de vraag of bevinding krijg je een bevestigingsmail. In deze mail zit een link om de vraag te bekijken in het helpcentrum. Kijk hier voor meer informatie over het beheren van vragen en bevindingen in het helpcentrum.
$/note$