Beste Mensen,
Langzaamaan mogen we weer iets meer het huis uit. Genieten van de buitenlucht, de bloeiende klaprozen en elkaar. Maar nog steeds, met mate... Ben jij het al beu? Vanuit huis werken? Of ga je nog regelmatig naar kantoor/school? Wij werken nog allemaal vanuit huis. Maar wie weet, binnenkort toch weer in kleine groepjes een enkele dag naar kantoor? Ook dát zal weer even wennen zijn!
Deze maand nieuws over de trainingen na de zomervakantie, een terugblik op onze Klantendag en iets nieuws onder de zon: online intervisiesessies.
Tot volgende maand, team Cogix |
|
Nieuwe trainingen en meer...
Zoals je van ons gewend bent, hebben we na de zomervakantie weer een aantal (opfris)trainingen gepland. Denk dan aan het opstarten van je begrotingsronde en onze nieuwe functionaliteiten. Deze staan sinds deze week in onze agenda op het Helpcentrum. Neem daar regelmatig een kijkje of er iets nieuws bij is gekomen.
Direct aanmelden voor een training of intervisiesessie? Ook dit kan via de agenda-pagina op ons Helpcentrum. |
|
|
Wil je een andere training inplannen? Of zijn er nieuwe collega's die ingewerkt mogen worden? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op om te kijken naar de mogelijkheden: info@cogix.nl. |
|
Online intervisiesessies
Na het ochtendprogramma van onze Klantendag, hebben we 's middags een online intervisiesessie gehouden. We merken namelijk steeds weer dat er veel animo is om met elkaar ervaringen en ideeën uit te wisselen. Maar hoe doe je dat als je bij een ander bestuur werkt en misschien wel helemaal aan de andere kant van het land zit?
Na het succes van de middagsessie van de Klantendag, hebben we afgelopen maandag nog een intervisiesessie gehost en staat er 24 juni nóg eentje gepland. Je kunt je hiervoor al aanmelden. |
|
|
De komende intervisiesessie is vrij van een onderwerp. Alles kan hier met elkaar besproken worden. Heb je wellicht een specifiek onderwerp waarover je heel graag met je collega's zou willen sparren? Laat het ons weten met een e-mail: info@cogix.nl. Dan plannen wij een nieuwe specifieke intervisiesessie in. |
|
Uitrol gebruikersbeheer
De afgelopen tijd hebben we hard gewerkt om het inloggen en beheer van gebruikers anders vorm te geven. Inmiddels zijn al onze klanten en partners over naar de nieuwe manier van gebruikersbeheer. We hebben ook al onze functioneel beheerder geïnformeerd over de verandering. Zo gaat inloggen nu via mijn.cogix.nl.
Meer informatie over het nieuwe gebruikersbeheer is te vinden op ons Helpcentrum. - Informatie gebruikersbeheer - Specifiek informatie over inloggen (en als dit mis gaat) |
|
|
Op ons Helpcentrum vind je snel ook de opname terug van de workshop over gebruikersbeheer tijdens onze Klantendag. |
|
Klantendag succesvol
Onze Klantendag was dit jaar een online editie. Over het algemeen werkte dit goed, zeker voor een eerste keer. We kijken dus terug op een succesvolle Klantendag. Hoewel een gezellige en lekkere lunch hier en daar wel werd gemist... ;)
De opnames van de meeste sessies komen uiterlijk begin volgende week live op ons Helpcentrum. Op deze pagina vind je nu wel al de presentaties van elke workshop. |
|
|
Er kwamen goede energie en ideeën uit de sessies van de Klantendag. Dit kon natuurlijk alleen zo zijn door alle input van jullie! En de medewerking van onze partners. Dus via deze weg: (nogmaals) BEDANKT! Tot de volgende editie, volgend jaar. Hopelijk weer 'live'... |
|
Vacatures
Cogix groeit! We zoeken daarom twee nieuwe collega's: een Supportmedewerker en een Implementatieconsultant. Ken jij misschien iemand die heel goed bij ons zou passen? Stuur ze dan onze kant op!
We zoeken mensen die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben, onderwijsbesturen door het hele land naar een hoger niveau willen brengen, affiniteit hebben met IT én graag onderdeel willen zijn van ons Brabants gezellige team. |
|
|
Ontwikkelkalender 2020
Er staat een ontwikkelkalender op het Helpcentrum. Deze wordt regelmatig aangepast en aangevuld.
Aan de kalender kunnen geen rechten worden ontleend en hij is ten aller tijde ook zelf in ontwikkeling, maar hij geeft wel een goed beeld van wat er speelt.
Zien wat er de komende tijd op de planning staat? Vind de ontwikkelkalender in ons Helpcentrum. |
|
|
|
|
|