Beste Mensen,
We zitten al weer ruim een maand thuis. Heb je je draai daar een beetje gevonden? Een fijne werkplek kunnen creëren misschien? Een ritme gekregen met de kinderen? Je weg gevonden naar videobellen met familie en vrienden? Bij Cogix loopt alles gelukkig gewoon door. Het was wel even zoeken, zo op afstand en veel online, maar we hebben het aardig voor elkaar. Met de Klantendag op 13 mei als groot hoogtepunt: helemaal online! We werken nog hard aan de voorbereidingen, maar zijn overtuigd dat het een mooi evenement gaat worden. Meer hierover verderop in deze Informatie.
Voor wie meivakantie heeft of na deze week krijgt: geniet er, ondanks alles, van!
Tot volgende maand, team Cogix |
|
Update 29 april
Volgende week, woensdag 29 april, staat weer een update gepland. Deze wordt uitgevoerd in de avond. Onze toepassing zal dan tijdelijk niet beschikbaar zijn. Excuses voor eventueel ongemak. Vanaf donderdag 30 april kun je weer aan de slag zoals je van ons gewend bent.
Wat er precies in de update wordt gedaan, lees je in de release notes op ons Helpcentrum. |
|
|
CAO-VO
Er is een onderhandelaarsakkoord voor de CAO van het VO. Super! Wij wachten nog even het definitieve akkoord af, voordat we een en ander aanpassen in onze toepassing. We verwachten dit akkoord (en de bijbehorende instructies van de VO Raad) begin volgende week. Ons streven is dan om van zondag 3 op maandag 4 mei aanpassingen te maken in ons systeem. Mochten de officiële berichten langer op zich laten wachten, dan kiezen we een andere datum om alles door te voeren. Deze datum laten we dan nog aan je weten. |
|
|
Op ons Helpcentrum hebben we alvast een pagina aangemaakt waar we straks de wijzigingen voor je onder elkaar zetten. |
|
Doorvoeren nieuwe bekostiging VO
De nieuwe VO-bekostiging voor 2021 is bekend, maar er is nog geen officieel akkoord voor. In afwachting van het akkoord, hebben wij in onze toepassing inmiddels voorbereidingen getroffen en de nieuwe cijfers doorgevoerd.
Wanneer het officiële akkoord er is, nemen we de nieuwe bekostiging voor het VO ook daadwerkelijk in gebruik in ons systeem. |
|
|
Klantendag volledig online
Onze Klantendag zal dit jaar een online editie zijn! We hebben ons verdiept in de mogelijkheden en bereiden nu alles voor om op woensdag 13 mei digitaal een mooi programma te kunnen voorleggen. Informatie hierover is inmiddels ook al apart naar je verstuurd.
Het mooie van een online evenement is, dat het heel laagdrempelig is: geen reistijd, meer flexibiliteit. Daarom hebben we de mogelijkheid tot aanmelden weer verder opengesteld. Dus, zit je nog niet bij de eerste 100 ingeschrevenen? Meld je dan alsnog aan: inschrijven Cogix Klantendag 2020 |
|
|
Nieuw gebruikersbeheer
Achter de schermen zijn we momenteel druk met het uitrollen van nieuw gebruikersbeheer. We berichten jullie hierover apart wanneer het voor jou aan de orde is. Sommige zijn al over en hebben berichtgeving hierover ontvangen, anderen gaan dit op korte termijn krijgen. We zijn nog tot ongeveer half mei bezig met de overgang naar dit nieuwe gebruikersbeheer. Op de Klantendag vertellen we je er meer over. |
|
|
Ontwikkelkalender 2020
Er staat een ontwikkelkalender op het Helpcentrum. Deze wordt regelmatig aangepast en aangevuld. Zo werken we nu aan de functionaliteit investeringsplanning. De eerste stappen hiervoor zijn gezet en ons doel is om hem af te hebben om mee te gaan in de update van juli.
Aan de kalender kunnen geen rechten worden ontleend en hij is ten aller tijde ook zelf in ontwikkeling, maar hij geeft wel een goed beeld van wat er speelt. |
|
|
Zien wat er de komende tijd op de planning staat? Vind de ontwikkelkalender in ons Helpcentrum. |
|
|
|
|