Tijdens de nieuwe overheidsmaatregelen omtrent het coronavirus kun je gewoon blijven werken met de Cogix-toepassing. Onze software, ondersteuning, dienstverlening en communicatie blijft op het niveau dat je van ons gewend bent. Hieronder lees je welke stappen we ondernomen hebben om dit te garanderen.
Helpdesk
De Cogix helpdesk is in deze periode gewoon bereikbaar via het gebruikelijk e-mailadres en telefoonnummer. Door slim gebruik te maken van technologie, kunnen onze werknemers je helpen vanuit hun thuiswerkplek. Onze ondersteuning is dus net zo goed als gebruikelijk.
Implementaties en ontwikkeling
Onze processen zijn dusdanig georganiseerd dat we gemakkelijk vanuit verschillende locaties kunnen werken. Hierdoor gaan lopende projecten zoals implementaties en ontwikkeling gewoon door tijdens deze periode. Wanneer toch afgeweken moet worden van bestaande afspraken, zal dit in onderling overleg met een van onze medewerkers gebeuren. Je wordt dus altijd op de hoogte gehouden van veranderingen.
Trainingen
De geplande trainingen in deze periode gaan ook gewoon door. Via een online training leren we je alles over het werken met de Cogix-toepassing. Onze consultants leggen alles persoonlijk uit en beantwoorden direct je vragen. Samen met jou bespreken ze met welke software dit voor jou het beste gaat. Onze consultants nemen hiervoor contact met je op.
Ten slotte
Deze pagina wordt geüpdatet wanneer er iets verandert in onze aanpak. Heb je nog vragen over de stappen die Cogix neemt rondom het coronavirus? Neem dan contact met ons op.